Jobb med oss

Vi er på jakt etter nydelige destinasjoner i Norge for å ta konseptet til nye horisonter. Derfor ser vi etter grunneiere og næringsdrivende som ønsker å samarbeide om å tilby unik overnatting til gjester fra fjernt og nær.

Eier du tomt med potensial til å tilby gjester noe utenom det vanlige ønsker vi å hjelpe deg med å komme i gang med utleie av våre minihus – mer enn det, vi ønsker å ordne alt for deg så du kan lene deg tilbake og nyte en passiv inntektsstrøm! Du blir en del av WonderInn konseptet der vi sørger for:

✓ Byggesøknad, fundamentering og grunnarbeid, infrastruktur og hage og landskapsdesign
✓ Installasjon, interiørdesign og møblering
✓ Daglig administrasjon, drift, innkjøp, booking og kundehåndtering
✓ Markedsføring og nettverksbygging under merkevaren WonderInn

Er du næringsdrivende og ser etter å oppgradere dine nåværende forretninger med nye, eksklusive og unike minihus for å øke inntektsstrømmen og verdien din, ønsker vi å samarbeide med deg. Spakomplekser, resorts og hoteller, campingplasser, B&Bs, sportsarenaer, vingårder, gårdsbedrifter, med mer, vil kunne trekke til seg nye markedssegmenter ved å sette opp våre minihus. Vi er åpne for alle typer samarbeid og partnerskap så lenge det tilbyr verdi for besøkende.

Jobb med oss
Prosess

Prosess

1. Location Check
Building permits, communication plans, shipping quote.
2. Signing the Contract
Contract includes: Terms of payment, shipping terms, warranty, full specifications.
3. Payment
50% due at signing of the Purchase and Sales Agreement;
30% due after 30 days of signing Purchase and Sales Agreement;
20% due 15 days before loading.
Shipping and taxes are not included in the price.
4. Production
Estimated production time as per agreement.
5. Shipping
Client ensures that the location is prepared for installation.
6. Installation
WonderInn house will be installed on foundation poles which have by the client’s local construction company. WonderInn provides drawings for foundation poles.
7. Warranty
WonderInn warranty is 2 years